HTML

kimozdulás

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

szürreális

2013.12.15. 09:19 :: picilany

Menekülés egy rossz kapcsolatból, amit megnehezített az évek alatt összegömbölyített el nem égett érzések súlya a kommunikáció hiánya miatt. A döntés megérett bennem, noha mindig arra vártam, hogy valami vagy valaki ugródeszkát tegyen alám. Soha nem tudtam mitől annyira nehéz elhagynom, mitől éreztem hosszúnak. Rám ragadt az a fajta ragaszkodása, ami bennem csak és kizárólag azért alakult ki, mert együttérző voltam, empatikus. Cseppet sem önző, miközben tisztában voltam azzal, hogy nem jól szeret. Önmagam megerőszakolása volt, minden egyes alkalommal leereszkednem, fejet hajtanom, alázatot hozni, alkalmazkodni, mindezt azzal a feltétellel, hogy jól érezzem magam. Pedig a Nagy könyvben, a szeretet feltétel nélküli, és tízből kétszer éreztem csak jól magam. Hibákat keresni nem akarok, egyszerűen csak kiszállni belőle. Önmagamat hagytam cserben. így most az a feladatom, megtaláljam újra magam. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kimozdulas.blog.hu/api/trackback/id/tr645696114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása